donderdag 20 september 2012

Let them eat cake!

Vandaag: de taart! Twee lagen vanille met aardbeien en rolfondant. Made by me.


Boven op de taart liggen drie grote witte rozen, beschilderd met rode verf. Deze rozen kwamen ook weer terug in het weggooiboeket.




Bovenstaande foto is vroegavond gemaakt, want de naambordjes voor het eten staan/liggen er al, maar er is nog geen eten. Later kwamen hier nog gehaktballetjes, Spaanse tortilla en sushi te staan.


Niet iedereen houd van taart. Ik ben er niet zo van (ja echt, ik maak graag taart, maar ervan eten... neuh, hoeft niet). Dus maakte ik een desserttafel met koekjes, cupcakes, smores, cakepops en ganache. Voor ieder wat wils! De stijl van deze tafel was zwart/wit met een beetje panter- en zebraprint (tafelkleed, servetten).



De verschillende soorten thee lagen in een openstaande doos voor naaigerei (zo'n ouderwetse). Ook hier weer naambordjes. Deze zijn op wasknijpers gelijmd en zo op de doos geklemd.
Ik had ook weckpotten verzameld voor kandijsuiker, rietsuiker en gewone suiker. Zelfs de verpakking van de zoetjes kreeg een speciaal etiketje in dezelfde stijl als de bordjes bij de thee.



Homemade salsa, guacemole en kidneybonendip met kaas. Het plantje is koriander. Aan het potje hangt een lintje met een schaar. Ik vind koriander erg lekker, maar het geeft wel een uitgesproken smaak. Op deze manier kon iedereen naar smaak koriander toevoegen.


En ook:
-Olijven (zie boven)
-Hot dogs. Wat later op de avond. Precies wat je dan nodig hebt, haha!
-Sushi
-Spaanse tortilla (van aardappel)
-Gazpacho, zelf te vullen met broodcroutons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten