zondag 23 september 2012

You're invited to crash the wedding of...

Vandaag de uitnodigingen.


Lang geleden kreeg ik een grote enveloppe met postzegels erin. Er zaten postzegels van verschillende landen bij en ook een paar vrij oude exemplaren van Nederland. Iedere uitnodiging kreeg dus een andere, vintage postzegel. Als laatste nog een touwtje erom en rondbrengen maar. De uitnodigingen die  ik niet op de fiets kon rondbrengen, heb ik, in een enveloppe, verstuurd.


De gehele afbeelding is -door mij- met een blauwe balpen gemaakt. Daarna heb ik 'm ingescand en geprint op zachtgeel papier. Ik heb de afbeelding in kleur geprint, dus het blauw van de balpen. Zo leken de kaarten echt per stuk handgeschreven.

Het gele papier heb ik op pakpapier geplakt en uitgesneden. De hoekjes (kwart van een rondje) heb ik met een ponsapparaatje gemaakt. Het pakpapier heb ik trouwens ook gebruikt voor de aankleding op de bruiloft zelf (als achtergrond voor naambordjes bijvoorbeeld). Van de vier hoeken die steeds overbleven na het maken van een kaart (bovenstaande was dus eerst een A4-tje) heb ik, ook weer door middel van een ponsapparaatje, vlinders gemaakt. Die lagen op tafel/hingen aan slingers tijdens de bruiloft. Ja ja, recycling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten