zaterdag 19 mei 2012

Een andere boeg...

... vindt!

Ik ga het anders aanpakken hier.
Het is bijna een jaar geleden dat ik hier actief was, maar ik heb er iedere dag aan gedacht. Aan dit blog. Dat komt omdat ik graag een 'plek' wil waar ik mijn creatieve uitspattingen kan ventileren. En om nou alles op Facebook te zetten, da's ook een overkill voor m'n Facebook-vriendjes.

Dus, anders. Maar hoe? Om te beginnen heb ik de mogelijkheid om reacties te plaatsen open gezet. Ja, zo'n schijtert was ik ben (ben ik eigenlijk nog steeds). Niet dat ik nu denk dat iemand dit leest, maar alvast voor mezelf.

M'n berichtjes zullen ook wat inhoudelijker zijn. Niet alleen maar: dit heb ik gemaakt en zo maakte ik het. Punt. Ik vind namelijk echt wel iets, figuurlijk dan he. Een mening. En dat is het toch ook een beetje he, bloggen. Je mening geven. Nou, dat durf(de) ik dus niet en daarom stelde ik het bloggen uit. Maar nu komt daar verandering in!

Morgen begin ik...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten