donderdag 24 mei 2012

Er is er eendje jarig

...bakt!

Het werd dus iets later...

Dat komt vooral omdat ik druk bezig was met de verjaardag van dochtertje Stevie. Ze werd gisteren 1 jaar jong en dan kun je niet anders dan er een 'groot' feestje van te maken. Dus, taarten bakken en pompons maken. Ik bedenk makkelijker dingen als ik me aan een thema kan houden, dus het thema werd 'badeendjes'. Ik vond namelijk een kaart met de tekst 'Er is er eendje jarig', toepasselijk als je 1 jaar wordt. Als traktatie voor de kindjes (bij het weggaan) had ik badeendjes. Ze snoepen toch al genoeg op zo'n verjaardag.


Qua taarten ben ik wel een beetje klaar met de rolfondant, maar goed, nu ging ik wel heel nonchalant te werk:


Het feestvarken was overigens helemaal in d'r element. Van de cadeautjes moest ze niet zoveel hebben, maar ze liet duidelijk merken blij te zijn met het gezelschap en alle aandacht. Dat heeft ze niet van vreemden...