dinsdag 21 augustus 2012

Shorts cut

Kleine meisjes groeien hard! Heel hard!
Foto van een paar maanden terug: <let vooral op de spijkerbroek>


Nu is diezelfde spijkerbroek alweer veel te kort en bij de knieƫn kapot, gewoon versleten.
Bij d'r billen past 'ie daarentegen nog prima. <misschien toch iets meer eten geven ;) >

Dus maakte ik er het volgende van:


Afgeknipt, opgerold en opgeleukt. Het opgerolde deel zit met een paar steekjes vast, zodat het zo blijft zitten.

Ik heb geprobeerd een 'fotooke te trekken' van Stevie met de broek aan, maar Stevie zag het meer als een spelletje mama-rent-achter-mij-aan-en-ik-moet-verstoppen. Uiteindelijk rolde ik achterover op de grond, vandaar dat blauw-zwarte stukje op de laatste foto; dat is dus mijn bil. Ja ja, actiefoto's dit. Wat ik al niet over heb voor mijn blog! ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten